Wednesday, June 18, 2008

شجر الليمون دبلان علي ارضه







أنا في مصر







17 comments:

wanna b a physician said...

يا راجل فى مصر ومن ورايا كمان
ماشى

Anonymous said...

حمدلله علي السلامة
نورت مصر يا عم
نفسنا نشوفك بقي
عرفتني ولا لا ؟

Anonymous said...

حمدلله على السلامة
مصر نورت
ما تخلى حد يهتم بالشجر لحين رجوعك ولا كل مرة تجى تزرع غيره
ياترى
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رفقة عمر said...

حمدا لله على سلامتك
اجازة سعيدة ان شاء الله

روح شرقيه said...

عندك
اوعى تسافر قبل ما اجى انا مصر
خلاص بقيلى 25 يوم وارجع لحضن امى
الله ما اجملها مشاعر
عن جد هموت وال25 يوم دول يخلصوا بقى
اعترف شو اللى نزلك كده مصر انت مش لسه يا احمد كنت هناك
واكلت من عند فوده ولا هى خيانه وخلاص
شكلى مش هفضل روح شرقيه هقلب روح شريره واحقد عليك لانك فى مصر بس مش مهم المهم انك تكون بخير وتكون اجازتك حلوه
ومش هوصيك بقى السلامات والكورنيش وفوده والحسين وكل الحجات الساحره اللى فى مصر

اجازه سعيده يا بونتى

Anonymous said...

السلام عليكم
اه
وانا اقول مصر نورت ليه
..
دلوقتى عرفت
حمد الله علي السلامة
في مصر
وفي التدوين

مستنيين كلامك وافكارك
متتاخرش تانى باه

سابرينا said...

حمدلله علي السلأمة
مابقتش احب الفيلم دة ......قمة الحزن فية
حتي أغاني ماااااااجدة لم تعد تغريني لرؤيته

ساعد نسرين الايمن said...

wanna b a physician

لا طبعا انا في مصر من قدامك
بس معلش عشان ان نسيت جوالي هناك ومش معاي رقم ناس كتيرة
علي العموم انا سبيت رقمي في مدونتك
وشكرا علي يوم الحسين اوي اوي

ساعد نسرين الايمن said...

مش هاقولك انا مين ؟

الله يسلمك
طبعا عرفتك
خطك مميز اوي

ساعد نسرين الايمن said...

اماني هانم

الله يسلك يا فندم
وطبعا شكرا علي كل شئ
انا مش بعرف ازرع ولا اصنع ولا اتاجر
ومفيش حد اعرفه فاضي يسقي الزرع
ايه رايك تسقسه انتي ؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ساعد نسرين الايمن said...

رفقة عمر

دايما مغربني كده
ماشي ماشي
براحتك براحتك

لا بجد ربنا يوافقك في كل خطواتك

رفقة عمر
انتي بجد رفقة عمر

ساعد نسرين الايمن said...

روح شرقية

يا احلي روح واخف دم وانقي مية
انا مش هاعرف استني طبعا ليوم 25 بس والله غصب من عني
كان نفسي اشوفكجدا
كاننفسي اشوف كل الناس اللي بتعلق عندي
انتي ورفقة عمر وهبة الله ومجداوية وشمشون وغادة وطبيب بلا سماعة
بس ان شاء الله نشوفكم في فرحي انا ونسرين باذن الله

يا فندم الرقة ديه صعب اوي انها تكون روح شريرة
لوتحولتي لروح شريرة فمعني ذلك انني ساتحول الي ابليس
هههههههههههههههههه
المهم تكون اجازتك انتي رائعة وترجعي تنشري صور بقي
وياليت كمان نسمع اخبار سعيدة
علي فكرة بقي في وعي في مصر
ونسبة كبيرة من الشباب عقلوا
واكيد هتحصل مجازر بسببك
خلي بالكمن نفسك
وربنا يرجعكمن غربتك بالسلامة

ساعد نسرين الايمن said...

هبة الله

انتي فين بقي
ليه مش بقيت تيجي زي الاول؟
عارفة انا روحت الجامعة الامريكية مرتين
وكان هين عليا اسال عنك
بس اتكسفت
وكمان انا مش عارف ده اسمك الحقيقي ولا الحركي
وكمان مش عارف كمان ايه ؟
بس حقيقي انت في قايمة الناس اللي كان نفسي اشوفهم وانا في مصر
عارفة؟
متهاليي الجنة هي المكان اللي هنتجمع فيه بكل احبائنا
عشان كده في حديث بيقول يحشر المء مع من احب
صدق رسول الله
عارفة انا دوقتي بقيت لما اعاوز احلم احلم بالوقت والمكان اللي هاشوف فيه كل الناس اللي بحبها ؟
تفتكري الحلم ده هيجي
علي العموم كل واحد يعمل اللي عليه
انا مش هابطل احلم
وانتي مش تبطلي تيجي هنا
اتفقنا ؟

ساعد نسرين الايمن said...

sabrina

الاول كل سنة وانتي طيبة
معلش انها متاخرة
بس انا مش عرفت وانتي مش قولتي
بالنسبة للفيلم ده
غبي ككل افلام يوسف شاهين المستفذة
بس صوت ماجدة الرومي واغانيها في الفيلم روعة
عمتا انا لم اقصد الفيلم ولكن اتتكلم عن عودتي التي لم تكن عودة

والله يسلمك يا ستي
وشكر لوجودك دائما

Anonymous said...

السلام عليكم
جامعة امريكية
!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
لا والله مش انا

كدة برضه تنسي
ماشى يا سيدى
مش مشكلة
سماح المرة دى

ساعد نسرين الايمن said...

هبة الله

معلش يا بنتي والله
اصل انا عندي مبادي زهماير
وكمان اتلخبطت بينك وبين مني زكي
وكمان فكرت ان رقتك ديه لازم تكون كلية اعلام جامعة امريكية
عشان انتي كنتي مشغولة علي طول

بجد بجد انا اسف
بس علي العموم عرفت انك صيدلية
يارب تقولي معلومات تانية عن نفسك
مش لازم اوقعك يعني

هبة الله
عجبني اوي رقتك في الرد
سامحتني قبل ان تسمعيني حتي
عارفة ؟
انا بحب التسامح جدا
فكرتيني بحد عزيز عليا اوي

هبة الله
ربنا يخليكي ليا
بالمناسبة اكيد لو انتي بتشغل في الصيادلة اكيد العيانين بيخفوا بمجرد ان يسلموك الروشتة وقبل ان تحضر اي دواء بايدك

هبة الله
صافي يا لبن
انتظر الاجابة ؟

Anonymous said...

السلام عليكم
طبعا
ومن غير ما تستنى ردى
حليب يا قشطة

وشكرا بجد علي كلامك
يارب اكون فعلا استحقه

انا فعلا كنت مشغولة قوى الفترة اللى فاتت
بس انا وقفت مع نفسى
وبحاول انظم حياتى من جديد
دعواتك انى اعرف استغل وقتى صح

وشكرا علي عودتك مرة اخري