Wednesday, June 18, 2008

هدي






















مش محتاج اتوب






حبك مش ذنوب






ولا عشقك خطية












انا محتاج ادوب






قلب .... وروح ....وتوب






يا اجمل حاجة فيا












انا محتاج اصلي






واشكر ربنا






يا اجمل شئ حصل لي






من ميلون سنة






مش محتاج اتوب












مش محتاج سنين






اتعذب حنين






ولا اموت شقا






انا محتاج ابوح






ليكي الروح بالروح






حب ومعشقة






انا محتاج اصلي






واشكر ربنا






يا اجمل شئ حصل لي






من ميلون سنة






مش محتاج اتوب












مش محتاج خضوع






ولا حزن ودموع






وحاجات مؤلمة






انا محتاج براح






وابقي ميت جناح






والمس السماء






انا محتاج اصلي
واشكر ربنا
يا اجمل شئ حصل لي
من ميلون سنة
مش محتاج اتوب






حبك مش ذنوب






ولا عشقك خطية












اولا : ارجو ان تغفروا لي لحظات الوهن العابرة السابقة












ثانيا : بجد شكر يا منير






بجد انا حاسس بكل كلمة فيها






بذمتكم مش حسيتوا انني انا اللي بغني الاغنية ديه ؟؟؟






5 comments:

Anonymous said...

يارب تتوب
أدعو للك بالمغفرة
وأدعو الله أم يغفر لمنير

Anonymous said...

السلام عليكم
انا بأحب منير اووى بس بجد مش لاقية علاقة بين الاغنية والصورة
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ساعد نسرين الايمن said...

اسير الذكريات

لا طبعا مش هاتوب
ديه التوبة الوحيدة اللي مش عايزها
عشانها بعدها هاحسي انني مذنب مش مغفور له

ومحمد منير بيشكرك علي الدعوة

ساعد نسرين الايمن said...

وعليكم السلام

يا باشمهندسة اماني
ومنير كمان بيحبك
وبيقولك في علاقة بس المعني في بطن الشاعر
كمان الشاعر غير الصورة عشانك
شو بدك اكتر من هيدا ؟

Anonymous said...

السلام عليكم
اوعى تكون زعلت منى
اصل انا استغربت فى حب كده
عصر الحب ده انتهى من زمان من ايام قيس وليلى ورميو وجليت
بس انا اسفه خالص
بس انا بصرحه زعلنه خالص لانك
شتمنتنى من غير ما توضح لى نسرين تكون مين علشان كده دخلت اقولت نسرين وهم
ياريت تقدر توضح مين نسرين
وعلى العموم ده ايمالى على الياهو ادخل عليا يمكن نكون اصدقاء واقدر اساعدك على انك تلقى نسرين ويارب ما تكون وهم زى مانا حسه كده
pary2001_m@yahoo.com
اوكى
لينا لاقى اخر يا ساعد نسرين
اعتزارى مره اخره