Tuesday, January 29, 2008

حيرة



الرفاق حائرون.....
يفكرون يتساءلون في جنون
حبيبتي أنا من تكون ..
.من تكون حبيبتي من تكون
يفكرون يتسائلون يتهامسون....
يتخيلون أسماء وأسماء ..
.أشياء وأشياء
ويضيع كل هذا هباء
لاتخافي واهدئي ياصغيرتي
لاتبالي إنني ياحبيبتي
أخفي هواك من العيون
فكيف مني يعرفون
حبيبتي أنا من تكون
الرفاق حائرون....
.يفكرون يتساءلون في جنون
حبيبتي أنا من تكون ...
من تكون
صغيرتي أنا لم أقل شيئا
وأبدا أبدا لن أقول
فحرصي عليك كحرص نفسي
علي الحياة لكي تطول
لاتحذري نظراتهم إليك ..
.لاتحذري همساتهم عليك
فأنت في أعماق ذاتي
سر أسرار حياتي
فدعيهم ياحياتي يفكرون
يتساءلون يتخيلون
ولاتخافي واهدائي
ياصغيرتي لاتبالي
إنني ياحبيبتي أخفي هواك من العيون
فكيف مني يعرفون حبيبتي أنا ....
من تكون حبيبتي من تكون.....؟؟؟؟
-----------------------------------
ما يمنعني ان اصرخ في العالم كله
اني احبك
ان العالم كله
لا يعنيني
فانت الماضي
وانت الحاضر
وانت جميع قوانيني

6 comments:

Anonymous said...

علي فكرة

انت دماغ عالة اوي

انت ازاي بقيت كده ؟

Anonymous said...

بعد اذن حضرتك عندي سؤال
ممكن ؟
هو نسرين حبيبة حضرتك
بتشتغل في الجيش اللبناني؟

بالمناسبة هو انت اساسا مصري ؟

ارجو ان تزيح الستار قليلا
عن غموضك

فانا تعجبني كتابتك
واريد ان اعرف من انت ؟

رفقة عمر said...

بجد الكلمات فعلا مناسبه للحاله اللى دخلتنا فيه
احنا فى حيرة وتساءول مين نسرين
هى بشر زينا ولا فتاه احلامك اللى بتتمناه
ولا حوريه من حوريات الجنه
يارب نعرفها قريبا
وهى تعلق بنفسها وتتكلم عن نفسها لينا

ساعد نسرين الايمن said...

رفقة عمر

صعب جدا انها تعلق هنا
فالملائكة لا يدخلون البلوجات الارضية
والملائكةلا يستخدمون الانترنت
والملائكة ليس لديهم جوجل
احيانا اشعر انني فقط
ابحث عنها في النور
وليس حيث فقدتها

واحيانا اشعر انها قريبا جدا من بلوجي وانها تدخل وتتبسم وتغمض عينها في ارتياح
كما كانت تفعل معي

لكن الاكيد انني لن اكتب اطلاقا اي حرف
في هذا البلوج بعد استعادتها باذن الله

خليكي معا وشوفي ايه اللي هيحصل
وفكري ازاي ممكن تساعديني

رفقة عمر
انتي بجد رفقة

ساعد نسرين الايمن said...

مجهول

شكرا لتشريفك

انا بقيت كده

خلقة ربنا

تحياتي

ساعد نسرين الايمن said...

شروق

نسرين لا يمكن ان تعمل للدمار
فهل ملاك للسلام

انا مصري احاول الخلاص من الجنسية المصرية
والحصول علي الجنسية النسرينية

فحبها خارطتي ما عدات خارطة العالم تعينيني

تريدي ان تعرفي من انا ؟
انا الزمن هدني

ارجو ان اكون اجبتك شروق