Saturday, January 19, 2008

معلومات فظيعة جدا




لم اري نسرين منذ سبع سنوات وشهران واثنا عشر يوم

4 comments:

رفقة عمر said...

انا قرات المدونه كلها وبجد بجد فعلا مش مصدقه انت شخصيه حقيقيه
فيه حد فى الزمن دة بيحب حد كدة
يارب تقابل نسرين قريبا ويقر عينك بيها اللهم امين يارب العالمين
وقد يجمع الله الشتيتين بعد ان ظن كل الظن الا لا تلاقيا

ساعد نسرين الايمن said...

رفقة عمر

اولا باشكر احساسك المرهف وانك شرفتيني هنا في المدونة

بحبها !!!!!!!؟

تفتكري ينفع اقول بحبها ؟
ينفع حد يقول انه بيحب الدم اللي بيجري في عروقه
ولا الهواء اللي بيتنفسه
الحب ده بيكون لحاجة خارجية
لكن هي جزء من ذاتي نفسها
اشعر نحوها بذات شعور الفرع الضعيف للشجرة

اشعر بدونها بشعور جنين داخل ظلمات رحم وبدون حبل سري
حقيقي حاسس ان كلمة بحبها ديه مش نافعة خالص

وانا كمان بدعو ربنا معكي اني القيها تاني
واننا ينفع نكون مع بعض
وبحيي شعورك علي الدعاء
ويارب كل الناس تدعي زيك

رفقة عمر
هاستني انك تيجي دايما

رفقة عمر said...

معلش سؤال لوسمحت
ليه بعدت عنها
ليه مش اتمسكت بيها
لو انت متاكد من حبها ليك
ليه مش حاولت تحتفظ بيها
حاول تتدور عليها
ويارب تلتقى بيها قريبا اللهم امين يارب العالمين

ساعد نسرين الايمن said...

رفقة عمري

اسئلة صعبة جدا جدا
احتاج لعصور حتي استطيع ان اجيب عليها

انا عمري ما بعدت عنها
علي الاقل بارادتي

انا متمسك بيها جدا جدا

وطبعا انا هاحافظ عليها جدا
بس بعد ما القها الاول